Urlop od problemów

Dlaczego urlop jest w naszym życiu tak bardzo istotny?
Przede wszystkim ważny jest dla głowy. Zmieniasz otoczenie, klimat, ludzi wokół siebie, plan dnia.
Reset.
Czekałam na niego cały rok, z utęsknieniem, przebierałam nogami,nie mogłam się już diczekać.
33 lata zajęło mi by zorientować się by poznać siebie na tyle, że tłoczne miejsca i leżenie godzinami na plaży nie jest dla mnie. Odkryłam w sobie ducha wędrowca, włóczykija survivalowca.
Co z tego, że zabrałam ze sobą buty na obcasie i sukienkę, skoro nie bardzo było okazji żeby je włożyć.To nie dla mnie.
Najwspanialsze jest to, że taki rodzaj odpoczynku odpowiada nam wszystkim, co całkiem serio uważam za duże szczęście.
Nasza prawie sześciolatka w roli zdobywcy szczytów spisywała się znakomicie, poza momentami marudzenia i kryzysów, które na szczęście szybko udawało się zażegać.
Najważniejsze jednak, że pomimo momentów zwątpienia maszerowała dalej żądając co chwile przerw by napełnić brzuszek czymś dobrym lub dać odpocząć nogom i nawet błoto do kolan nie było przeszkodą.
Bywała czasem rozczarowana, że na górze jest tylko widoczek "znowu widoki?" oraz że nie ma tam zamku dmuchanego.
Odkryliśmy tyle cudownych i malowniczych miejsc, niektóre całkiem przypadkiem. Zdobyliśmy Trzy Korony 982 m.n.p.m co jest dla mnie nie lada wyczynem biorąc pod uwagę nieco klaustrofobiczny szczyt, zwiedziliśmy malowniczy Wąwóz Homole.
Obawialiśmy się, że nic nie jest stanie przebić wakacji w Bieszczadach a jednak...Pieniny nas urzekły.
Mam jednak jedną refleksję po wakacjach - nie jest tak ważne gdzie a z kim się spędza ten czas.
Jestem naprawdę szczęśliwym człowiekiem, czas z Nimi jest dla mnie bezcenny.
W gorszych chwilach będę wracać do tych pięknych słonecznych momentów pełnych beztroski, gdy nic a nic nie spędzało mi snu z powiek.



Komentarze

Popularne posty