Prawdziwe bogactwo

Dziś mogę opowiedzieć jak można stać się prawdziwym bogaczem.
Mieć coś czego nikt Ci nie odbierze.
Czy masz w swoim otoczeniu choć jedną osobę, która w chwili zwątpienia i kryzysu złapie Cię za rękę, która wesprze Cię w kryzysowym momencie?
Jeśli taką masz jesteś bogaty.
I możesz być bogaty w małym jednopokojowym mieszkaniu, ubierając się w lumpeksie i jeżdżąc autem nie najlepszej klasy.
Jeśli Twoim majątkiem, Twoim kontem oszczędnościowym i Twoją najlepszą inwestycją są ludzie wygrasz niejeden pojedynek.
Jest to dla mnie bardzo cenna lekcja.
1.Nie poddawaj się.
2.Otaczaj się ludźmi, którzy traktują Cię partnersko, szanują Twoje uczucia i są z Tobą choćby na odległość.
3.Słuchaj swoich potrzeb a nie realizuj czyiś wizji
Zafundowałam sobie nie najlepszy miesiąc.
Być możę miałam to na swoje życzenie, a tak naprawdę zaufałam sobie i swojej intuicji.
Ciężki, żmudny miesiąc wypełniony stresem i niekończącymi się rozmowami.
Poczułam, że dno jest niedaleko.
Poczułam frustrację.
Poczułam się bezużyteczna.
Straciłam poczucie wartości.

Codziennie jednak czułam wsparcie, słyszałam dobre i pokrzepiające słowa.
To bardzo wiele.
To momenty. które pokazują najjaśniej, że masz przy sobie Partnera przez duże P.
Ile już razem przeszliśmy tych momentów stresów, załamań, bezsilności?
Wiele.
Jeden kryzys dotyczył nas bezpośrednio i naszej przyszłości.Wyszliśmy z niego.
Wiem, że mam przy sobie człowieka z którym buduje i chcę budować. Człowieka którego znam i kocham, który otworzył się przede mną.
I obydwoje jesteśmy otwarci na swoje potrzeby, na to by razem stawiać czoła codzienności.
I pomimo, że czasem mam ochotę sprzedać go na allegro wiem, że to odpowiedni człowiek.
Ważny.
Wartościowy.
Dobry.

Dziękuję że jesteśmy.


Komentarze

Popularne posty