Podziękowanie

Dziś zostałam kolejny raz nominowana do Liebster Blog Award przez Mamę Filipka z blogu Mamusiowo. Bardzo dziękuję :) Jako, że uczestniczyłam już w nominacjach i wytypowałam 11 blogów, a z kolejnymi miałabym problem pozwolę sobie odpowiedzieć na zadane pytania.

Co Cię wkurza?
Prostactwo i chamstwo.
Co Cię cieszy?
Moja Rodzina, relaks i wolne od pracy.
Wolisz miasto czy wieś?
Miasto, gdy chcę połazić po sklepach, wieś , gdy odpocząć.
Spacery latem czy zimą
LATEM :)
Wakacje w Polsce czy raczej za granicą?
Mam słabość do polskiego morza, ach...te mewy we włosach...
Morze czy góry?
Morze :)
Co Ci się podoba w macierzyństwie?
Wszystko poza wczesnym wstawaniem
Czego nie lubisz w macierzyństwie?
Porannych pobudek z pierwszym pianiem koguta
Wolisz kupować ciuchy czy raczej coś do domu?
CIUCHY
Zakupy dla siebie czy dla rodziny?
Dla rodziny
Dlaczego prowadzisz bloga
Kocham...pisać

Komentarze

  1. Gratuluję nominacji:) Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:)

    Korzystając z okazji zapraszam na rozdanie:)
    http://inspiracjeonline.pl/rozdanie-dla-kobiet-w-ciazy-i-mam/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje,
    Ja też chętnie biorę udział w takich nominacjach:)
    Znalazłam Twojego bloga dopiero dzisiaj,my też z Sosnowca :)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Spodobała Ci się treść posta?A może podzielisz się swoimi doświadczeniami?Zapraszam do komentowania!

Popularne posty