Łóżkowe rewolucje?

Z przymrużeniem oka klik :)  
Dziecko podobno odczuwa sex jak delikatne falowanie, a znając działanie kołysania na bobasa możemy go jedynie...ululać na cacy. Tak czy siak by do sexu podczas ciąży doszło powinny być spełnione warunki conajmniej dwa
  1. Brak przeciwskazań medycznych 
  2. Brak oporów psychicznych czyli nikt do niczego się nie zmusza
Seks w ciąży jest dobry i bardzo przyjemny(o czym dane przekonać mi się później). Dr Beti (seksuolog jednocześnie) opowiedziała mi jak ważne jest to dla bliskości.Dla budowania relacji.Dla silnych podstaw, przecież niebawem rodzina się powiększy,podstawy muszą być;)
Oczywiście nie mam na myśli jakiś hardcorów, seksu na wisząco i bardzo ekstremalnych pozycji.Powiększający się brzuch zresztą takowym kompletnie nie sprzyja.
Dobry Mąż miał opór, że skrzywdzi Fistaszkę, uszkodzi.Ja miałam opór fizyczny(kompletny brak ochoty na sex) to jednak miało niebawem się zmienić i przyjdzie nam cieszyć się bliskością, tylko...troszkę później, jak dojrzejemy obydwoje:)


Komentarze

Popularne posty